Bekende kledingmerken zijn:
A
• Angelic Pretty
• Asics
B
• A Bathing Ape
• Beams
• Billionaire Boys Club (clothing retailer)
C
• Tsumori Chisato
• Comme des Garçons
D
• Descente
E
• Edwin (company)
• Evisu
G
• GU (retailer)
H
• Hysteric Glamour
K
• Kenzo (brand)
• KIKS TYO
• Satoshi Kondo
M
• Issey Miyake
• Mizuno Corporation
• Muji
O
• Oscar and Jesus
P
• Peach John
• Theatre Products
S
• Samantha Thavasa
T
• Tamaki niime
• Theory (clothing retailer)
U
• Uniqlo
• United Arrows
V
• Visvim
W
• Wacoal
• Junya Watanabe
Y
• Yohji Yamamoto
• Yoshikimono

Hier staan ook nog 33 Japanse kledingmerken:
https://www.highsnobiety.com/p/best-japanese-clothing-brands/
SimonV
3 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De collecties uit The Japan Edit zullen worden gevuld met zo'n 122 kledingstukken, schoenen en accessoires van vijftien verschillende Japanse kledingmerken, waaronder: Ambush, Auralee, Beams Plus, Blackmeans, Blue Blue Japan, Flagstuff, Hender Scheme, Human Made, Kapital, Mizuno, Needles, Neighborhood, Remi Relief, TakahiroMiyashita TheSoloist. en Wacko Maria x Fragment Design.
fremar