Hoe duur is mijn jas?

Goedenavond,
Ik ben afgelopen weekend eens door mijn zolder heen gegaan en heb een winterjas gevonden. ik heb hem op internet opgezocht en kwam uit eindelijk er achter dat het een "Moorer Philip vic" is. op de website van Moorer staat dat hij 26.000 euro is. ik geloof dit eigenlijk zelf niet, maar vraag me wel af of dat nou echt waar is of niet. een anders hoe duur hij echt is.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Mode
2K
Amadea
3 jaar geleden
Zonder te weten wat voor jas jij hebt maar met alleen een vermeende merknaam kunnen wij heus niet raden hoeveel dat ding waard kan zijn...
Inekez1
3 jaar geleden
@Amadea. In de vraag staat duidelijk merk en model: merk is Moorer, model is Philip Vic. Volgens de site van Moorer is het een jas van een zeer exclusief materiaal, veel handwerk. De 'simpele' modellen van het merk Moorer kosten allemaal al tussen de 1000 en 2000 euro, wat ik al belachelijk veel geld vind voor een jas. De Philip Vic lijkt (qua materiaal en qua prijs) meer op een soort exclusief kunstwerk dan op een jas voor dagelijks gebruik. Er zijn vast mensen die zoveel geld voor een jas willen betalen, maar dat doen zij dan heel bewust met als doel een exclusief kledingstuk in huis te halen. Dat leg je dan niet achteloos op zolder zonder te weten wat het waard is, denk ik. Heb je m ooit zelf gekocht? Of gekregen (erfenis ofzo)?
anneliez
3 jaar geleden
Zoek uit waar dat merk verkocht wordt, stuur een foto met je vraag naar dat adres, of ga er zelf langs
ronron1212
3 jaar geleden
Je had die jas eens gekocht en na een tijdje maar op zolder gegooid?
Utrecht
3 jaar geleden
Heb je het merk en model van je jas op internet gevonden?
Als het een echte merkjas is, zou dat dan niet in de jas zelf te vinden moeten zijn (labeltjes)?
Misschien lijkt hij wel op een Philip Vic van Moorer.
Ik weet verder niet hoe exclusief jouw garderobe is, maar als ik een winterjas van enkele duizenden euro koop, zou ik me dat, ook jaren later, nog wel herinneren.
tinus1969
3 jaar geleden
Het zou natuurlijk best een vervalsing kunnen zijn - dat gebeurt met dure merkkleding.
Maar hoe komt die jas daar op zolder terecht?

Antwoorden (1)

Op de website van Moorer vallen al hun producten in die prijscategorie. Dus het lijkt me sterk dat die jas betaalbaar is voor de doorsnee Nederlander.