Schoen kraakt, kan ik hier iets aan doen?

Ik heb gisteren een paar sneakers gekochten. Ik had ze vandaag weer even aangedaan om weer te kijken en nu valt het me pas op dat de linker schoen ergens piept of kraakt. Het geluid komt volgends mij van de onderkant dus de zool. Wat kan ik hier tegen doen of is dit een kwestie van uitlopen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Antwoorden (1)

Vaak is het de inlegzool die kraakt. Haal deze uit de schoen en laat hem een dag drogen. Meestal is het piepen dan over. Als die nit helpt: Hier vind je nog meer tips:https://www.shuz.nl/inspiratie/krakende-en-piepende-schoenen-verhelpen
Als dit niet helpt
Toegevoegd op 03 juli 2020 20:21: tekst