Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik extra brede en ondersteunende schoenen kopen?

Heyy ik heb grote brede voeten en ik moet op mijn werk heel veel staan, welke heren schoenen raden jullie aan? Ik heb maat 44/45, schoen breedte K, ik wil graag met een hakje/verhoging.
Op vele websites wordt óf brede schoenen behandeld óf ondersteunende schoenen behandeld, maar ik heb een kruising nodig xD. Hebben jullie ervaringen/aanraders?? Bij voorbaat dank!

3 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Pieterke
3 jaar geleden
Misschien is het een idee om schoenen op maat te laten maken. Kost wel wat maar dan heb je wel schoenen naar je zin.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In elke goede schoenenzaak kan je goede schoenen kopen. Er zijn bijzonder goede merken die wel een extra cent kosten (ca € 200,- en meer). Zoals jij het in de vraag beschrijft kan je beter eens bij een podotherapeut (NL) of podoloog (Be) te rade gaan. Deze vakmensen meten de stand van je voeten en enkels en kijken ook of steunzolen of een verhoging goed is voor een goede steun van je voeten (en rug).
Zij kunnen dan ook een advies geven voor goede schoenen en eventueel aanpassingen aan nieuwe schoenen maken. Dat scheelt dan weer veel geld voor orthopedische maatschoenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding