Waar kan ik een T-shirt kopen met langere mouwen?

Ik zoek T-shirt voor iemand met een mouwlengte net voorbij de elleboog. Bestaan die. Het zelfde geld voor overhemden.

4 jaar geleden
in: Mode
2.7K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Jazeker, driekwart of 3/4 mouw als zoekopdracht op internet. Zie je meteen waar je ze kunt bestellen of in welke fysieke winkel je ze kunt kopen.
HannekeJanssen
4 jaar geleden
Ik denk dat je KIK bedoelt. Ook andere winkels hebben zulke T-shirts, ze zijn de mode de laatste jaren. Van overhemden weet ik het niet.

Antwoorden (2)

Ik heb er laatst 1 gezien bij de Kick (ik weet niet of dit de goede spelling is sorry hiervoor) maar je kan denk ik ook kijken bij de H&M
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bij Ulla Popken in België zijn heren overhemden met driekwart mouw te koop. Bijvoorbeeld deze: https://assets.ullapopken.de/images/products/71700570_ecom_01.jpg?imwidth=2048&impolicy=imageviewer
Toegevoegd op 28 september 2019 11:37: bron
Amadea