wat doe je aan een verharende trui?

Ik heb dus gister een trui gekocht en hij is heel zacht. Maar hij verhaard heel erg en ik weet niet hoe ik het moet laten stoppen zonder dat de zachtheid weggaat.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Mode
4.3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ah dank je. maar ik wil hem niet weggooien, ik zou de roller proberen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Weg gooien of zo'n roller kopen denk ik??

Antwoorden (1)

Als je niet rond wil lopen als een ruiende kat, maak de trui dan een beetje vochtig en leg hem een etmaal in een plastic tas in het vriesvak. Laat hem ontdooien en je zult dien, hij pluist meteen een stuk minder.
fremar