Waarom kan mijn bh aan de voorkant niet los en aan de achterkant wel?

Ik heb een bh en aan de voorkant kunnen de bantjes niet los en aan de achterkant wel, in het midden zit ook iets waardoor ik het achterste deel van het bantje er af kan halen. Wat is het nut hiervaan, kan ik deze bh dan zonder bantjes dragen en zo ja hoe?
! Ik heb het over de bantjes !

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Mode
2.4K
Amadea
4 jaar geleden
Over het algemeen kunnen alleen voedingsbeha's aan de voorkant losgemaakt worden. Dan heeft dat nut.

Antwoorden (1)

Oh, het gaat dus om de bandjes die aan de voorkant dicht zijn en aan de achterkant korter gemaakt kunnen worden. Het eerste is zo omdat het mooier afkleedt als er geen verdikking of haakjes onder je kleding aan de voorzijde te zien is - aan de achterzijde stoort dit minder.
Het laatste dient om er een halterbeha van te kunnen maken. Je maakt de voorste bandjes dan om je nek vast.
Dan heb je geen last van afzakkende bandjes. En bovendien is dit handig om te dragen onder tops met blote schouders of een blote rug.
Toegevoegd op 27 juli 2019 13:34: tekst, afbeelding
Plaatje bij antwoord
Amadea