Waarom blijf je zwart onder mijn arm zien na het scheren onder de oksels?

Ik vind het een vies gezicht al als er van die bossen shag onder mijn armen hangen maar als ik scheer dan heb ik nog van die zwarte vlekken onder mijn arm hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Het beste antwoord

Laat je oksels een paar keer harsen, daarna zie je geen zwart meer bij het scheren. Bovendien worden de haartjes ook minder hard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij.
Eens in de zoveel tijd gebruik ik ontharingscreme, dan ben je wel iets langer van die plekken af, maar ja, het gebruik van ontharingscreme kost aanzienlijk meer tijd (en geld) dan scheren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn de haren die in het haarzakje steken. Je snijdt immers alleen het uitstekende haar af. Je huid is een beetje transparant en dus zie je de onderhuidse haar.

Epileren trekt de haar er uit en dan zie je het nauwelijks nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt gewoon omdat je met scheren niet de wortel meetrekt, dus die donkere haar wortel zit nog in je huid en dát zie je.
Volgens mij kun je dit bij de schoonheidsspecialiste laten bleken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat probleem heb ik ook, je ziet de haren onder je huid nog zitten. ik epileer mijn oksels meestal, met zo'n electrisch apparaat. even tanden op elkaar en dan ben ik er weer een hele tijd vanaf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doordat je hebt gezweet krijg je vlekken onder je oksel. en als je het scheert wordt het erger omdat je geen haar hebt die het zweet tegenhoud.