Welk merk en type horloge draagt Rick Nieman tijdens WNL op zondag?

Het is het horloge met een zwarte leren band.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Mode
6.9K
paulus811
5 jaar geleden
Wilde gok, een Omega Speedmaster Speedy Tuesday.
Reddie
5 jaar geleden
Die valt onder de toneel requisieten.
Voor een uitzending wordt iedereen zorgvuldig gekapt, gekleed en opgemaakt.
Je denkt toch niet dat hij zelf zulke exclusieve horloges koopt.
Amadea
5 jaar geleden
Het is geen requisiet, Reddie, maar eigen bezit van de heer Nieman.
paulus811
5 jaar geleden
Klopt Amadea, want op een foto in de Margriet van 2012 droeg hij hetzelfde horloge. En Reddie, ik denk dat Rick niet heel lang hoeft te sparen om een Breitling te kopen....

Antwoorden (1)

Dat is een Breitling Navitimer.
Toegevoegd op 09 december 2018 12:39: afbeelding
Plaatje bij antwoord
Amadea
5 jaar geleden
paulus811
5 jaar geleden
Knap gevonden! +