waar kan ik kleding inkopen?

ik wil graag voor mezelf beginnen, ik denk aan kleding die op de markt te koop is. wie kan mij vertellen waar ik de beste groothandels kan vinden?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Mode
10.6K

Antwoorden (1)

Je zou hier eens kunnen kijken:
-KKAMI levert de nieuwste Koreaanse mode aan leveranciers wereldwijd. KKAMI is een online groothandelsbedrijf voor dames-, tiener-, meisjes-, jongens-, baby- en 50+ kleding van trendy merken. We bieden elk seizoen meer dan 5.000 nieuwe producten.
-VAN EMPEL OVERSTOCK - GROOTHANDEL MERKKLEDING
Opkoper Restpartijen - Partijhandel Kopen - Partij merkkleding verkopen

✔ GROOTHANDEL MERKKLEDING EN SCHOENEN:
In het geval u op zoek bent naar een betrouwbare leverancier van restpartijen merkkleding en schoenen dan bent u bij Van Empel Overstock aan het juiste adres. Wij leveren wereldwijd grote partijen tegen zeer lage prijzen aan onder andere discountstores, groothandels en grootwinkeliers.
-Golden Trade is een groothandel in kleding d.m.v. private label en ons eigen merk Gasparo. Onze groothandel in kleding bestaat nu inmiddels al 5 jaar en is gevestigd in Enschede. Wij staan bekend om de laagste inkoopprijs van Nederland.
-H3P Motives brengt onder de merknaam RE-5 een duurzaam kledingmerk op de markt. Het merk richt zich op eigentijdse basis artikelen voor vrouwen en mannen De kleding is gemaakt van 100% biologische katoen en GOTS gecertificeerd.
https://www.europages.nl/H3P-MOTIVES-BV/00000003949961-226160001.html
fremar