Is een parajumper bomberjack warm genoeg voor de winter?

Hallo,

Ik wilde dit jaar graag een Parajumpers jas kopen omdat mijn oude winterjas kapot is. Ik vind deze jassen onwijs mooi maar ik geef liever niet meer dan 300 euro uit voor een jas.
Ik heb op marktplaats een Parajumpers 'bomberjack' gezien maar vroeg ik me af of deze warm genoeg is voor de winter (met trui en hemd etc.).

Dus is mijn vraag nu; is een parajumper bomberjack warm genoeg om de winter mee door te komen?

Groetjes,
Rosalie

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Mode
4.1K
Rieneke1
5 jaar geleden
Dat hangt er vanaf hoe koud het deze winter gaat worden, hoe kouwelijk jij bent, hoe lang je naar buiten gaat en wat je daar gaat doen.....maar met een hemd en trui kom je een eind denk ik, winddicht is belangrijk en dat lijkt de jas wel te zijn. Ik zou wel even controleren of je niet met een half dood dier aan je capuchon loopt, want wie wil er nu een bontsnol zijn?
Amadea
5 jaar geleden
Als het streng vriest en jij moet een heel eind reizen op fiets of brommer, hou er dan rekening mee dat alleen jouw bovenlichaam warm blijft met zo'n jas. Ik zou liever een langere kopen. Maar misschien ga je toch alleen maar met trein, bus, tram, metro en dan maakt het minder uit.

Antwoorden (1)

De jas op zich is warm mits je een trui oid eronder draagt. Je onderlijf is niet beschermd tegen de kou, maar dat is wat je zelf prettig vindt -of niet -.
Wel even checken of dat écht bont is, want je wilt lijkt mij geen bijdrage leveren aan al dat dierenleed.
Edit; het is coyote bont. Vreselijk. Lekker een andere -dierenleed vrije- jas uitzoeken!
Toegevoegd op 16 augustus 2018 18:09: bron
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie,
ik had zelf nooit zo nagedacht over bont, simpelweg omdat ik het nooit eerder ben tegengekomen op een jas of ander kledingstuk dat ik van plan was om te kopen. Ik ga zeker nog eens tweekeer nadenken voor ik zo’n jas koop, en dan wijk ik toch meer naar het niet-kopen vanwege het bont..