Waar kun je jaren 80/90/00 kleding kopen?

Waar kun je jaren 80/90 en early ‘00s kleren kopen? Dan heb ik het niet over kleren van de feestwinkel, maar kleren die je normaal kunt dragen :)
In Amerika kun je veel kopen in thriftshops, heb je dit ook in Nederland in kringloopwinkels of bepaalde winkels ofzo?
Alvast bedankt!
In omgeving Rotterdam

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Mode
2.7K
Amadea
5 jaar geleden
Uiteraard zijn die winkels er ook in Nederland, in overvloed zelfs. Het helpt om te weten in welke omgeving jij zoekt. Amsterdam, Groningen, Maastricht?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Omgeving Rotterdam!

Antwoorden (2)

Bij onder andere
- Cheap Fashion, Meent 25 Rotterdam
- Dearhunter, Eendrachtsweg 55A Rotterdam
- Sluijter & Meijer, Witte de Withstraat 48-A Rotterdam
- Dion Vintage, Oppert 15-A Rotterdam
en in een heleboel kringloopwinkels in dezelfde plaats.
Amadea
5 jaar geleden
Kringloopwinkel RataPlan.

Mocht je naar Amsterdam willen reizen hiervoor, kun je op 30 juni / 1 juli naar de IJ-Hallen. Het schijnt de grootste vlooienmarkt van Europa te zijn