Net na de winter, als de winkels ruimte willen maken voor de nieuwe collectie voor de lente.
6 jaar geleden
Het goedkoopst zijn ze nu, nu de winkels de winterkleding gaan vervangen door zomerkleding. Houd er echter wel rekening mee dat daardoor de keuze ook beperkt is; winkels bestellen nl. ook niets meer bij, waardoor veel modellen of bepaalde maten niet meer op voorraad zullen zijn.