waar kan ik zeeman sokken vinden?

ik wil heel graag zeeman sokken maar ze zijn uitverkocht weet iemand waar ik deze kan halen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Mode
18.9K
Erna55
6 jaar geleden
In een Zeeman in een andere plaats.
Amadea
6 jaar geleden
Als ze volkomen uitverkocht zijn is er maar één optie: iemand vinden die ze voor jou na gaat breien.

Antwoorden (1)

Deze sokken zijn gewoon online te bestellen en worden binnen 48 uur bezorgd, voor €0,99 p/p zijn ze van jou
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Heb net even gekeken maar kan ze daar niet bestellen. @Buurmannetje
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
""Heb net even gekeken maar kan ze daar niet bestellen."
Oh, jij wil ze ook hebben?!?
Je moet even iets beter kijken, je ziet ook een mandje staan bovenaan, nou daar passen die sokjes makkelijk in.
ronron1212
6 jaar geleden
@Buurmannetje dat mand je kun je alleen gebruiken als je het artikel kunt aan klikken en in het mandje kan doen. Het artikel is er niet dus kan het niet bestelt worden en blijft het mandje dus leeg.
ronron1212
6 jaar geleden
@Buurmannetje dat is jou oordeel dat ik min maar je kan hem van mijn ook krijgen. aar ik weet echt wel hoe je op internet moet bestellen. Dit artikel kan je niet bestellen.
ronron1212
6 jaar geleden
https://www.zeeman.com/nl/heren-sokken-av-000011751.html
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"https://www.zeeman.com/nl/heren-sokken-av-000011751.html"
Je kunt URL's strooien totdat je een ons weegt, maar de link die je vindt via Google werkt inderdaad niet, je moet vanuit de site zelf zoeken en niet extern.
Jij bent iemand die naast een persoon gaat staan die z'n auto aan het repareren is, en jij zegt alleen 'dat is het niet' 'dat moet niet zo' 'dat zou ik anders doen' 'dat doe je verkeerd' maar nergens, echt nergens kom je dan wél met de juiste info, dus je kraakt alles en iedereen af dat het antwoord niet correct is, maar zelf helemaal niks bijdragen of zelfs maar suggesties aanbrengen. Alleen maar in on-liners reaguren en minnen waar mogelijk.
Als je even in één zin zegt wat je postcode en huisnummer is dan stuur ik een paar voor je op, gewoon voor de lol die mij wel €0,99 waard is.
Ritsuka
6 jaar geleden
Ik keek eens via de link met die gele sokken. Er staat rechtsbovenaan een winkelmandje, maar als je daar op klikt staat er alleen 'je winkelmandje is leeg' Via de andere sokkenlink in de reacties (zwarte herensokken), zie ik de mogelijkheid om een maat te selecteren en een grote oranje knop 'voeg toe aan winkelwagen'. Blijkbaar zijn de Zeeman sokken dus uitverkocht, zoals ronron1212 al zei. Ik zie in de reviews bij de gele sokken ook reacties van mensen staan dat ze de sokken terug willen.
Ritsuka
6 jaar geleden
Als ik zoek op de website naar 'Zeeman sokken' vind ik niks.
Als ik zoek op 'Zeeman collectie', kom ik hier met allerlei spullen, maar hier staan geen sokken bij: https://www.zeeman.com/nl/alles-voor/fans-van-zeeman.html
ronron1212
6 jaar geleden
Jij bent iemand die naast een persoon gaat staan die z'n auto aan het repareren is, en jij zegt alleen 'dat is het niet' 'dat moet niet zo' 'dat zou ik anders doen' 'dat doe je verkeerd' maar nergens, echt nergens kom je dan wél met de juiste info, dus je kraakt alles en iedereen af dat het antwoord niet correct is, maar zelf helemaal niks bijdragen of zelfs maar suggesties aanbrengen.
Ik probeer dat juist wel jij doet dat niet want ziet alles als een aanval
Ik heb die sokken niet nodig maar de vraagsteller wel dus bestel ze dan even voor de vraagstellen.
@Buurmannetje
Amadea
6 jaar geleden
En vraagsteller is volgens het profiel een man, dus die heeft niks aan damessokken om het even of ze nou wel of niet besteld kunnen worden!
Erna55
6 jaar geleden
Binnen de LBHT-wereld zijn deze sokjes zeer gewild.
Amadea
6 jaar geleden
Wat zit daar voor reden achter?