Welk merk heeft deze trui?

Iemand enig idee welk merk deze trui heeft? Herkenbaar aan het logo embleem. Kan erg zelf niet achter komen maar ben er wel benieuwd naar. :) (Zie Afbeelding)

Picture for question
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Amadea
6 jaar geleden
Helaas kun je niet inzoomen op de afbeelding en is niet te zien wat er op het logo staat. Kan je een vergroting ervan maken
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Morata is dit, toevallig dezelfde in de kast hangen.
Amadea
6 jaar geleden
Oh, je bedoelt Antony Morato. Zie bijvoorbeeld https://www.houtbrox.nl/antony-morato/heren/kleding/truien/antony-morato-sweater-merklabel-zwart_zwart_112868.html

Antwoorden (1)

Het getoonde logo op het shirt is van het merk Antony Morato
De drie broers Raffaele, Giovanni en Tania Caldarelli hebben in 2007 het trendy modemerk Antony Morato op de markt gebracht. Tania Caldarelli is niet hun zus, het zijn echt drie broers. Het merk levert een complete herencollectie, van shirts, ondergoed tot sneakers en zonnebrillen. Het merk is 100% Italiaans voor mannen en wereldwijd verkrijgbaar.