Ik heb een afgebroken nagel! Is daar nog wat aan te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.4K

Het beste antwoord

Nee daar is niets aan te doen. Die gebeurtenis uit het verleden is niet meer ongedaan te maken. Het is verleden tijd. Daar is NIETS meer aan te doen. Helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Wachten tot ie weer aangroeit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eeeh...dat is tiensecondenlijm om kunstnagels mee op te plakken...een gebroken nagel lijm je er ECHT niet mee.
AWM
13 jaar geleden
Nooit geschoten is altijd mis...
als het een natuurlijke nagels is ..........
ja !!
jee kunt bij etos of kruidvat van die reparatie setjes halen voor de natuurlijke nagel
ik heb het ook een paar keer gedaan en dat ging goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnxx!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niks te danken graag gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog nooit gezien. Ik zal er ook een voor kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het lijken net zwaluwstaartjes maar dan heel smal
Ik plak er wel eens een doorzichtige waterbestendige pleister overheen. Zie je bijna niet en beschermt enigszins.
Ik heb er toen ik die transparante pleisters niet meer had ook wel eens een gewone pleister opgeplakt omdat de nagel tot op "het leven" was ingescheurd. Ik heb die pleister net zo lang gedragen tot hij weer zover aangegroeid was dat ik hem eraf kon knippen/veilen. Wel af en toe vernieuwd toen hij smerig werd.
amc
13 jaar geleden
Slechts geduld uitoefenen,kan hier redding brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kan je niet zo veel meer aan doen. gewoon wat vijlen met een nagelknipper hoe dat ook heet. Daarop heb je toch zo'n klein vijltje. Gewoon beetje mooi maken. En wachten tot die weer opnieuw groeit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn nagels breken geregeld af.

Als de nagel nog een beetje vastzit doe ik er wat nagellak van mijn echtgenote overheen zodat de nagel nog wat bescherming biedt.

Wellicht iets voor jou?

Gr. Ton