Krab steeds de puistjes kapot..

Net weer gedaan... Wat is het gevolg hiervan en wat kan ik er tegen doen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Antwoorden (7)

het gevolg is kans op een onsteking en een lelijk litteken.
en wat je ertegen kan doen ?
'niet meer krabben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een creme op de plekken waar je puistjes hebt zitten, hierdoor gaat krabben niet lukken.
Want dat kan idd tot ontstoken plekjes tot gevolg hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je wel eens iemand gezien met een "pokdalig" gezicht? Dat kan je krijgen als je telkens weer je puistjes kapot krabt. Hou het gewoon schoon door elke avond nivea creme (kan gewoon handcreme)op je gezicht te smeren , ff inlaten trekken en met watten afvegen. Enne .....NIET MEER KRABBEN !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zorg dat het niet meer jeukt, bv door talkpoeder of een speciale creme via de huisarts.
ook niet te strakke kleding dragen waardoor de huid als het ware afgesloten wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klinkt vies, je moet er slakenslijm om smeren. kun je in potjes kopen bij de natuurwinkel. (reform winkel, ofzoiets) je kunt er ook creme van kopen in tubetjes, die gebruik ik.
k heb maar af en toe pukkels, echtwaar. is het proberen waard. het is wel heel duur. €5 een klein probeer potje. maar als je het er voor over hebt, koop je het. :-)
je kunt voor het jeuken er mentholpoeder op doen. je moet vooral niet met tandpasta gaan knoeien, dan krijg je littekens. openkrabben is ook uit de boze. en ze acepteren natuurlijk :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt inderdaad littekens als je eraan krabt. je kunt het volkomen door een jeukcreme, dat is een creme die je (vroeger, weet niet of ze het nog steeds hebben)bij de kruitvat kan kopen, en als je er dan aan krapt gaan je vingers even jeuken, waardoor je het waarscheinlijk afleert, moet je maar even vragen bij de winkel. (weet niet zeker meer of je er jeuk van krijgt, je kan ook een brandgevoel ervan krijgen) ook helpt die creme om het puistje weg te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je begint te krabben maak je het allen maar erger .
En daarom jou nagels heel kort knippen en dan weet je ook dat je het moet laten als je weer wild gaan krabben .