Waar kan je deze broek halen?

Ik wil graag een broek met nep verf stippen enz. Weet iemand waar je ereactie een kan halenen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
G-Star Raw heeft er (minimaal) 1 in zijn assortiment, onder andere te koop bij de Bijenkorf:
https://www.debijenkorf.nl/g-star-raw-lynn-mid-rise-skinny-jeans-met-verfspetters-7955060010-795506001088026?ref=%2Fdamesmode%2Fjeans
Wil je een goedkoper model? Zoek dan in de trendy modezaken zoals Sting en Newyorker.

Antwoorden (1)

Ik ken er alleen eentje van Dsquared2. Als je op de bron klikt zie je de afbeelding.