Wie weet hoe ik aan een houder kom voor een munt ?

Ik heb hier diverse munten met allemaal diameter van 33 mm, er zit geen oogje aan en kan dus niet gedragen worden met een ketting e.d.
wie weet of ik ergens een houder kan krijgen met een oogje dat ik eromheen kan doen zodat ik deze wel met een ketting kan dragen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (1)

Daar kun je speciale munthouders voor kopen, en dan moet je maat large hebben (want die is voor een munt van 33 mm). Zie bijvoorbeeld hier welke keuzes je dan hebt: http://www.trendjuwelier.nl/sieraden/munthouders/#specv=184:821&active_spec_id=184&price=0_399&filter_sort=0&filter_num=40&l
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Plus, als je het bij een juwelier koopt, weet je zeker dat het kwalitatief goed is, wil je minder geld uitgeven probeer het dan bij een winkel die onderdelen verkoopt voor het zelf sierraden maken, ik ken dit daar onder het woord kastje.