Kan ik al verder stretchen?

Ik ben bezig met mijn oren stretchen, alleen nu had ik een vraag.
ik ben nu van 1,6 mm naar 2 mm gegaan. Ik heb totaal geen last meer van mijn gaatjes, maar heb ze pas 1 week op 2 mm. Kan ik verder stretchen of moet ik nog wachten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Beter kun je pas na een maand ( nu 3 weken) verder stretchen, iedere keer als je het gaatje oprekt ontstaat er een wondje dat de tijd moet krijgen te genezen. Doe je dat niet, dan kun je littekenweefsel krijgen dat duidelijk zichtbaar blijft.

Toegevoegd na 1 dag:
http://piercingmania.nl/blog/zelf-oren-stretchen/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik heb het idee dat er geen wondje is, want heb nergens last van. is helemaal genezen volgens mij
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een velletje zit er al snel overheen, maar dat moet nog dikker worden, geef dat de tijd om goed te genezen. Je hoeft geen pijn of last te hebben van de genezing.