Weet iemand waar ik deze ring kan kopen op mijn maat? zie beschrijving

Adelaar ring Protection Eagle steel ring = de naam de ring

Omtrek van mijn vinger is 6,5 centimeter
65mm : 3,14 = 20,7mm
Dus de afmeting zal zijn tussen de 20,70mm en 21,0mm

IK HOOP dat iemand me verder kan helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Bij SMADA Trading kun je deze ring kopen vanaf 19mm tot 23 mm
http://www.smada-trading.nl/Heren-ring-Adelaar-verschillende-maten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, wanneer ik ring maat 20,75 intik kan ik de ring al niet meer bestellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je wel een maatje groter bestellen? Dan zou je hem op maat kunnen laten maken bij een juwelier. Als het een zilveren ring is wordt hij meestal gratis kleiner gemaakt. Het stukje zilver dat weggeknipt wordt is dan de verdienste die de juwelier eraan overhoudt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh echt waar?
Ga ik even uitzoeken bij de juwelier in de buurt!!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, die 21.5mm is (nog) wel beschikbaar...dan zaagt de edelsmid 'm onderin, hoewel voor 19 euro ik denk dat het geen zuiver zilver zal bevatten...