In welke winkels kun je Brixton hoeden kopen?

Hoi,

Ik vraag me af waar je hoedjes van het merk Brixton kan kopen. Ik ben niet op zoek naar online winkels maar dus winkels waar je gewoon naartoe kunt gaan.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (1)

Hallo XJW25,

Je kan Brixton hoeden o.a. kopen bij PointBlank Clothing in het centrum van Amsterdam (zie eerste link) of de fysieke winkel van Revert 95 in Haarlem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel! Het enige probleempje is dat ik in Noord-Brabant woon, dus ik hoop dat er nog winkels in 's-Hertogenbosch/Breda/Tilburg e.o. zullen zijn die ze ook verkopen. Zo niet, dan wordt het een keertje een dagje Amsterdam haha. Thanks voor je antwoord in ieder geval :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag gedaan! Ik heb niet echt iets kunnen vinden bij jouw in de buurt. Wel eentje in Rotterdam, dat scheelt toch wat kilometers :) Daily Rush: http://www.dailyrush.nl/information/contact/ In EIndhoven heb je wel een winkel, maar die heeft waarschijnlijk maar een klein assortiment aan Brixton hoedjes. http://www.vielgut.nl/vestiging/vestiging/