Wat is stevig en glad materiaal voor schoenzolen?

Ik ben een Michael Jackson imitator, en zoek goede moonwalk-schoenen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
bamibal
9 jaar geleden
Ik zou denken dat echt leren zolen hier geschikt voor zijn.

Het beste antwoord

Wit Nylon is uitermate geschikt om onder je (moonwalk)schoenen te plakken. Het klinkt gek, maar oude drumvellen werken perfect, ze zijn doorgaans van dun nylon gemaakt die makkelijk te bewerken is. Ga naar een muziekwinkel waar ze misschien oude vellen hebben liggen die ze misschien gewoon weg willen gooien...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik raad tape aan. En als je zwarte gladde tape hebt dan valt het niet op. ;)