Waar vind ik online een zwarte bh die er apart uit ziet, anders als anders voor onder een top waar je bh zichtbaar is?

Waar vind ik online een zwarte bh die er apart uit ziet, anders als anders voor onder een top waar je bh zichtbaar is. Je ziet veel tops waarbij de zijkant onder de oksel, laag is uigesneden. Hierdoor is de bh zichtbaar. Ik heb zo'n top maar ik wil er graag een originele bh onder. Ik zag een hele leuke op pinterest, met aan de achterkant vier lijnen. Die vind ik heel leuk maar ik weet niet waar ik die kan kopen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (3)

Het is een Chiyo Bralette van Brandy Melville, en daar zit een filiaal van in Amsterdam (Leidsestraat 43). Of hij daar (nog) te koop is kan ik niet vinden (je zou ze even kunnen bellen erover). Wel is ie bijvoorbeeld hier vandaan te halen: http://www.brandymelvilleusa.com/chiyo-top-155-001.html

Toegevoegd na 16 uur:
Deze link is beter, want uit Duitsland en in euro's: http://www.brandymelville.de/clothing/crop-tanks/Chiyo-Top-black.html?XTCsid=7210028ce6e56f72bb8f8d34ab17fefd
Amadea
9 jaar geleden
Bij Pabo hebben ze ook hele leuke. En niet duur.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alibaba en AliExpress

Een vriendin heeft op allebei deze sites eens besteld en dat is goed gegaan en daar ben ik ook regelmatig zo'n apparte BH's enzo tegengekomen. Is wel even zoeken want ze hebben best veel.