jeans maat 28/32 valt mij altijd te veelste lang uit wat kan ik hier aan doen? Ze adviseren om in te korten. Maar ik ben bang dat het model vervalt

Hallo,

Vaak probeer ik jeans maat 28/32 te passen van onderanderen: Chasin, G-star, Replay, Scotch and Soda maar deze broeken vallen altijd veelste lang...

Vaak adviseren ze mij om de broek in te korten, maar ik ben bang dat het model van de jeans vervalt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou ook mijn idee zijn, wimkees. Maar dat is zó simpel dat ik aan mezelf ga twijfelen..

Antwoorden (2)

Vraag naar 30 lengte. Deze zijn idd schaars. Wanneer je van een merk maat 28 hebt gepast en zit goed, maar er is geen maat 30 lengte voorraadig kijk je via internet om de broek online te bestellen. Vaak zijn op de site alle lengtematen te verkrijgen.
Een broek korter maken is vaak een gedoe, tenzij je goed kunt verstellen of iemand weet die dat kan zodat je een zelfde dubbele naad krijgt. Tegenwoordig met de smalle pijpen gaat het model niet verloren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Lengte 30 is helemaal niet zo schaars.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zal dan aan het merk liggen of de winkel of fe plaats waar je woont. Ik moet ook altijd veel moeilijk doen om lengte maat 30 te vinden.
een beetje coupeuse kan de originele zoom onder je ingekorte broek naaien. dat is redelijk standaard tegenwoordig. op marktplaats is vast wel een coupeuse bij jou in de buurt te vinden. ik heb hetzelfde issue en los het altijd op die manier op.