tot welke leeftijd kan een een jongen of man rubber regen laarzen dragen

tot welke leeftijd kan een jongen of man rubber regen laarzen dragen en vanaf welke leeftijd gaan ze rubber werklaarzen dragen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie het verschil niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je wel helemaal lekker?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor ik voel mij helemaal lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanaf een jaar of 18, soms iets eerder, gaan ze vaak iets anders van rubber dragen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit soort rubbertjes bedoel ik niet , ik heb het over rubber laarzen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon met ze alle lekker rubber laarzen dragen.

Het beste antwoord

rubber regenlaarzen kan je tot elke leeftijd dragen, maar in de regel gaan jongeren ongeveer vanaf hun 25 jaar stevige rubber werklaarzen dragen,
het is ook een beetje afhankelijk wanneer en waar je ze draagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Aangezien regenlaarzen er in alle maten zijn, kun je ze dus dragen zo lang je wilt. Of je nu 8 of 88 bent.
Als je voeten er maar in passen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die met bloemetjes/bijtjes/nijntjes erop gaan tot een jaar of 6/7, dan worden ze neutraler van kleur,
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt eraan wat je gaat doen..de tuin in lijkt me laarsen voor alle leeftijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze 34,5 worden, stappen mannen plotseling over op rubber werklaarzen.
Heb je ooit een man boven die leeftijd zónder rubber werklaarzen zien lopen?
Nou, ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke leeftijd Afhankelijk wat het doel is, denk maar aan jagers boeren, vissers etc. Allemaal mensen die beroepshalve rubber laarzen dragen simpelweg vanwege het feit dat ze je voeten droog houden, athans van buiten, je voeten prodeceren zoveel vocht, bij lang dragen, dat je wel genoeg weefsel (sok) moet hebben om dat vocht vast te houden anders ga je soppen.
Je voeten worden dan helemaal week en gaan zeer doen (op den duur).
Dus alleen dragen als je activiteiten daar om vragen is mijn advies.
Er zijn zelfs speciale binnensokken die heel dik en warm zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rubber laarzen zijn niet aan leeftijd gebonden. Als je ze nodig heb, trek je ze gewoon aan. Ze zijn in alle maten verkrijgbaar, dus dat is ook al geen excuus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de benaming regenlaarzen komt meer van kleine kindjes die een beetje in de regen gaan springen springen met de laarsjes aan. Werklaarzen zijn vaak gewoon hetzelfde maar zijn dan van betere kwaliteit(betere grip, niet zuurdoorlatend denk aan olie en de meeste hebben stalen neuzen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de maat van je schoen mee laat veranderen met de groei van je voet...oneindig!