Een aantal shirts zijn te kort, maar wil ik toch graag dragen, hoe los ik dit op?

Ik wil natuurlijk niet met een streep blote buik rondlopen, zeker niet met dit weer.
Een langer shirt eronder doen is geen optie, dat deed ik vroeger wel (shirt met lange mouwen onder tshirt), maar is mij nu veel te warm.

Zijn er andere mogelijkheden om te zorgen dat ik niet last heb van een gat tussen de broek en het shirt?

9 jaar geleden
in: Mode
5.2K
Rieneke1
9 jaar geleden
Hoeft toch geen langmouw te zijn, een hemdje volstaat ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik neem aan dat de shirts van katoen zijn e dat ze daarom gekrompen zijn. Mochten de shirts van viscose zijn kun je ze nog oprekken. Maar dan trek je wel het model uit het shirt.
Er is weinig wat je verder nog kan doen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Aantal shirts zijn ook wat ouder, dus ik ben ook gegroeid
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ook afvallen zodat je buik er niet onder uitsteekt, gezond eten, regelmaat en sporten helpen daarbij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hihu janini... Zeker nieuw hier... Je kent riks zeker niet. Maar Riks. Soms moet je gewoon afscheid nemen van je kleding. Hoe moeilijk het ook is.. ;-)
Ritsuka
9 jaar geleden
Haha, ik hoef niet af te vallen hoor. Mijn BMI en vetpercentage zijn prima, en ik doe 3x in de week krachttraining en daarbij nog wat hardlopen als ik zin heb.
de shirts zijn qua lengte gewoon niet lang genoeg, het is niet dat mijn buik uitsteekt, die is redelijk plat hoor.
Ritsuka
9 jaar geleden
ik zal eens kijken met een hemdje, of dat niet te warm is. en anders word het helaas toch afstand doen :(
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bestaan er geen ondersteboven bretels? ;-)
Verlengen met een stukje van een ander shirt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Blokker hadden ze van die strakke stukjes die een blote rug voorkomen, 2 per verpakking, het lijken rokjes, maar dan voor je rug. Dat was van t-shirt stof, ik weet niet of ze ze nog hebben.

Antwoorden (2)

U kunt een high waist broek dragen of een hemd onder uw shirt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
en waar haal ik dan een goede high waist broek? want die heb ik nog niet kunnen vinden
Leuke stof kopen die bij de shirts past en er een brede strook van aan de onderkant van het shirt zetten. Als je dan ook nog een stukje van die stof langs bijv. de hals en de mouwen zet lijkt het net of het zo hoort.

Of je maakt van 2 shirts één shirt. Je knipt dan van het ene shirt een stuk van de onderkant af en zet dat aan de onderkant van het andere shirt. Eventueel met eenzelfde stukje stof langs de mouwen en/of de hals.

Als je dan ook nog met dubbele stiksels werkt lijkt het helemaal alsof het altijd zo geweest is.

Eventueel kun je ook nog een applicatie er op naaien die bij beide stukjes stof past en je hebt een heel nieuw shirt!

Nu hoop ik wel dat je kunt naaien of dat iemand anders dat voor je kan doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
ik heb wel een moeder die heel handig is met de naaimachine :P