Hoe maak ik een dubbele rits open?

Ik heb zojuist een nieuwe jas gekocht met een dubbele rits maar ik heb geen idee hoe die open moet. bij de winkel hadden ze hem wel open gedaan dus ik weet dat het mogelijk is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
8.6K

Het beste antwoord

Hetzelfde als een enkele rits volgens mijn dochter is het mogelijk dat er een stukje voering tussen de rits is gekomen, dit is makkelijk los te maken als je de rits een klein stukje open krijgt, doe dit niet met geweld, als dat gelukt is, kun je met je vinger voelen waar het probleem zit en dit los maken. Daarna moet de rits weer doen, wat hij hoort te doen, openen en sluiten. Lukt dit niet, ga dan terug naar de winkel en leg hen je probleem voor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt gewoon een van de twee zijde van de rits eruit halen. Een van de zijden kun je er uit trekken