Waar kan ik als vollere vrouw goede (high waised) broeken kopen?

Ik ben op zoek naar nieuwe jeans (het liefst high waisted), maar aangezien ik de afgelopen vier jaar in pantys rondgelopen heb (en in die tijd aardig wat aangekomen ben) heb ik geen idee waar ik moet zoeken. Het probleem is echter niet alleen het feit dat ik altijd moeite heb gehad met het vinden van broeken omdat ik een peer/zandloper figuur heb, en mijn benen (en derrière) dus het 'flinkst' zijn. Mijn middel is in verhouding veel dunner dan mijn benen, dus broeken die passen zitten daar vaak VEEL te wijd. Ik zie op straat zat vrouwen met mijn figuur die een high waisted jeans rocken, dus ik weet zeker dat deze broeken ergens te vinden zijn! Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Ik zie op straat zat vrouwen met mijn figuur die een high waisted jeans rocken" Spreek ze aan en vraag het ;-)
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik heb dat probleem zelf ook wel een beetje, ik ben een paar keer goed geslaagd voor broeken bij Bonprix, maar ik moet erbij zeggen dat het een erg slechte webshop is, dus als je er iets besteld ALTIJD kiezen voor "achteraf betalen" De broeken waren wel heel fijn, en maar €15,- (Heb je natuurlijk wel ongeveer €5 verzendkosten bij. Ik heb deze:
http://www.bonprix.nl/product/stretchjeans-bootcut-n-maat-black-stone-910920/#image Hoge taile en een bootcut zodat mijn bovenbenen wat minder vadsig lijken.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Slechte webshop als in: Laat met leveren, account blokkeren zonder reden, te;telefonisch niet bereikbaar, geld niet retour. Maar als je besteld en kiest voor betalen achteraf, leveren ze gewoon uit, jij past de spullen, zit het goed hou je ze en betaal je. Zit het niet goed stuur je het terug, en betaal je niet. Maar ze willen wel dat je dan eenmalig de verzendkosten betaald. (Dat recht schijnen ze ook te hebben)

Antwoorden (5)

Mensen met 'moeilijke maten' slagen vaak goed bij JeansCentre voor een spijkerbroek. Ook zou je bij C&A kunnen kijken, daar koop ik zelf hogere broeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de broeken van MAC zitten ook supergoed!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Is dat een winkel?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het is een merk, ik heb er zelf 1 jeans van gekocht in de P&C. Weet eigenlijk niet of er echt een volledige winkel van is...
Amadea
9 jaar geleden
Is dat Peek & Cloppenburg? Ik dacht dat die niet meer bestond.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier in België wel :D
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Amadea: d'r zijn er nog drie in Nederland: Den Haag, Amsterdam en Rotterdam. Ooit waren het er meer dan 600 (!), vervlogen tijden ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de betere kleding zaken verkopen ze MAC broeken. Ik geloof dat Hout-Brox ze ook verkoopt.
Ik heb er een van de primark, ongeveer 13 euro weet het niet precies meer.
Zit erg fijn (niet te strak), is stretch & sluit goed aan.
Ik ben er blij mee! :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op bijgaande link kun je bootcut-stretchjeans vinden.
Niet goedkoop, maar wel goed.

http://www.ullapopken.nl/nl/model/bootcut-stretchjeans/640359/