Waar vallen jonge vrouwen qua uiterlijk op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke joinge vrouwen? Je mag ze niet allemaal over één kam scheren!

Antwoorden (13)

I like you if you like me...

Dat betekent ik vind jou leuk als je op mij lijkt... Ik vind je aantrekkelijk als je op mij lijkt...

Zo denken en ervaren jonge vrouwen...

Dus het moet een lange man zijn als ik lang ben enz enz...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan zien dat jij nooit een jonge vrouw bent geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou dan I like you if you ARE like me… moeten zijn, want nu staat er "ik vind jou leuk als je mij leuk vindt"
Op ervaren iets oudere mannen, tikje stoer, maar wel zachtaardig, en natuurlijk goed verzorgd en goed gekleed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen worden jonger volwassen dan mannen, dus gemiddeld jonge vrouwen vallen op iets oudere mannen. Met iets ouder bedoel ik ongeveer 2 a 3 jaar ouder zeker geen 20 a 30 jaar.

Daarnaast is populariteit rond die leeftijd veel belangrijker dan later in je leven, dus juist ook de populairste jongen van de klas zal het goed doen.

Verder is er geen eenduidig antwoord op te geven. Iedereen valt op iemand anders
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het gemiddelde gezicht, de gemiddelde lengte, gemiddelde ideeen. Als je gemiddeld bent zit je goed. Ben je onder de 1.70, heb je twee verschillende ogen en geloof je in kabouters, dan kan je het wel schudden. Advies dus aan mannen: wees gemiddeld zoals de meest mensen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op mannen die een krachtige uitstraling hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groter, iets ouder (enkele jaren), iets volwassener dan zij zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere jonge meid heeft in principe andere voorkeuren wat betreft mannen.. Wel denk ik dat vooral jonge meiden vallen op een oudere jongens in plaats van bijv. leeftijdsgenoten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op mannen met sterke brede schouders, waar ze af en toe eens tegen kunnen aanleunen, en uithuilen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannelijke mannen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere vrouw heeft natuurlijk een andere smaak, maar ik denk dat de meeste vrouwen een verzorgd uiterlijk belangrijk vinden. Dan hoef je er niet perfect uit te zien, maar niet ongewassen zegmaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit onderzoek blijkt dat veelal jonge vrouwen mannen in dure auto's aantrekkelijker vinden. Mannen daarentegen letten niet op de auto, maar kijken naar het uiterlijk van de vrouwelijke bestuurder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke jonge vrouwen?
Jonge vrouwen van 16 of jonge vrouwen van 30?

Bedoel je hardrockmeisjes?
Houdt ze van Rock 'n roll, Jazz, Folk,....
Of hardcore meisjes, of gabbervrouwen,
of gothicvrouwen of
Misschien een straight-egder?
Of gaat het om een punkmeisje, misschien zelfs
een skinheadmeisje? Of een alto-vrouw?
Gaat het om heterovrouwen of lesbische vrouwen?
Bedoel je carrierevrouwen of jonge moeders?

Al die vrouwen zullen je een ander antwoord geven.
Hoop ik en denk ik.
Dus ik zou het maar gaan vragen aan de jonge vrouwen
waar het specifiek om gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jep, een plusje van mij.
Op mannen die veel humor hebben... Je kan er mee lachen. En lachen is gezond. En blijft jong uitzien..