Welk merk/winkel heeft jeggings/leggings met een langere lengtemaat (34)?

Ik kan wel een XL halen van een legging zodat mijn benen er goed inpassen, maar dan zit hij rond mijn heupen weer veel te los.
Ik ben op zoek naar een merk of winkel die leggings of jeggings heeft met een lengtemaat van 34 (in plaats van de standaard 32).
Liefst een echte winkel, zodat ik kan passen, maar online mag ook wel.

10 jaar geleden
in: Mode
1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Daarom wil ik graag een legging hebben, squat benen passen niet goed in een broek :P
zit altijd met mijn kuiten en bovenbenen die niet goed in een standaard model broek passen.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik ga je vraag volgen, ben op zoek naar hetzelfde.
Nu los ik het op door een elastiek onder aan de pijpen te naaien, maar dat is geen succes. Mijn nichtje heeft zo'n legging :-( Maar ze weet niet meer waar ze hem gekocht heeft.

Het beste antwoord

Je kunt het bij New Look proberen. Deze winkel heeft een speciale Tall lijn voor langere mensen.