Zit er een verschil tussen de heren en dames versie van het horloge Nixon 51-30 Chrono Gold?

Ik zag op de website van Nixon bij de dames en heren dezelfde horloge, Nixon 51-30 Chrono Gold, maar ik vraag me af of er een verschil zijn tussen die twee?

Of zijn ze beide hetzelfde(unisex), geen verschil in de horlogeband enzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (1)

Beide horloges hebben hetzelfde uiterlijk en dezelfde specificaties. De maat lijkt ook hetzelfde. Als je via de 'womans' pagina naar dit horloge gaat, dan zie je bovenin in de website bij de titel ineens 'men' staan. Het lijkt dus dat dezelfde pagina wordt ingeladen.

Het zou een fout kunnen zijn, maar ik denk dat je kan aannemen dat het hier inderdaad gaat om een unisex-model.

Je zou er eventueel een mailtje aan kunnen wagen via: http://www.nixon.com/us/en/support/contact-us.html