Hoe kan ik zorgen dat ik geen allergie krijg van een neppe zilveren armband?

Ik had eerst een zilveren armband met allemaal persoonlijke bedels maar helaas was die armband gebroken en dus heb ik een paar maanden geleden een goedkoper armbandje gekocht in spanje en daar de bedels opgedaan.. Nou gaat het de eerste paar dagen goed maar daarna krijg ik bultjes van de armband. Klopt het dat ik hier haarspray op kan spuiten en dat ik dan die bultjes niet meer krijg? Of zijn er andere alternatieven zodat ik het armbandje gewoon kan blijven dragen? Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Je kunt ze inspuiten, of nagellak er op doen, maar dat slijt er weer af, en dat merk je als die bultjes weer terugkomen. Dus er is op de lange termijn niets aan te doen, als het persoonlijke bedeltjes zijn, zijn ze het vast wel waard dat je voor een echt zilver armbandje gaat sparen
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@anneliez; jaa dat was ook het idee, maar tot die tijd wilde ik hem toch graag dragen dus het is meer een oplossing voor even

Andere antwoorden (2)

Beter kan je het goed insmeren met anke nagellak, dat legt een semi-permanent laagje over het zilver.

Toegevoegd na 1 minuut:
blanke nagellak bedoel ik natuurlijk!

En het is semi-permanent, omdat het er natuurlijk wel afslijt, af en toe herhalen dus!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@bril; sorry maar wat bedoel je met anke? Ik neem aan doorzichtige.. Haha thanks!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee super! Thanks
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Overig is een zilveren armbandje niet zo duur hoor! Bv. bij V&D, niet bij een echte juwelier. Of bij de keten Lucardi (of zo)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha klopt, maar ik spaar voor een hele mooie en die is best pittig aan de prijs ^^
Dat kan niet, al die lak dat wordt een rommeltje. Je hebt last van nikkel. De basis is waarschijnlijk alpaca( koperlegering met nikkel) Trek hier les uit en koop geen nep.