Waarom blijven die push up BH's niet goed zitten?

Ik koop ze bij speciale lingerie winkels maar de bh schuift steeds waardoor je dus 2 bulten krijgt. Heel erg raar en lelijk om te zien bij een strak shirt of truitje. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel toepasselijk dat je ook nog eens twee bulten er bij krijgt hhaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha josephina, dat is meer een 'dubbel op' bh
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaa ik zie weer beelden hihii
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind het ondingen.

Antwoorden (3)

Snel een andere winkel zoeken.

Een goede lingeriewinkel moet jou goed kunnen adviseren. Die push-up bh's zijn niet voor iedereen geschikt. Die twee bulten waar jij het over hebt, zou kunnen dat de cup te klein is.

Eerst goed laten opmeten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan draag je niet de juiste maat. Bij de perfecte maat blijft de bh zitten zoals het hoort.
Laat je borsten eens opmeten in de lingeriewinkel en zoek samen met de verkoopster naar de perfecte bh.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaande antwoorden zijn op zich goed, maar laat je goed informeren. Ga naar een betere (ouderwetse) lingeriezaak waar ze je goed kunnen helpen.
Waarschijnlijk is de maat van je bandjes niet helemaal goed..
Succes!