Horen hereninstappers zonder sokken gedragen te worden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode
4.7K

Antwoorden (5)

Als je zweetvoeten wil krijgen wel ja. Maar ik geloof niet dat dit een regel is. Zolang het maar geen sportsokken zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
onder een korte broek zijn ze helemaal 'verboden', met of zonder sokken
in andere geval lijkt me kousevoetjes toch het minimum, ook in verband met ongewenste odeuren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet altijd zelf weten wat je wil.
Maar in de modebranche is het wel een regel dat sokken loafers/instappers/mocassins absoluut niet kan. Het ziet gewoon niet uit. Als je goede leren instappers koopt heb je ook geen last van zweetvoeten. Maar dan ben je wel iets duurder uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit hangt sterk af van de soort instapper die gedragen wordt. In geklede instappers is het een must om sokken te dragen terwijl in sportieve instappers de keuze hierin vrij is. Hangt uiteraard ook sterk af van het weer. Zonder sokken geeft minder zweetvoeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mits de broek is opgetrokken tot de broekspijpen op enkelhoogte eindigen en dit is verzekerd met bretels