Hoe draagt 'men' tegenwoordig sneakers?

Is veters strikken weer 'not done'? Hoe doe je de veters dan wel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
4.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Was dat ooit niet "not done" dan? Draag ze al zo vanaf 1990.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou ze onder je schoenzool kunnen proberen te doen als die los zit. Anders vastknopen achter de lip.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onder de zool? Gewoon achter de lip. Maar dat is de vraag niet. JanLast kan prima zijn veters strikken zoals hij wil, hij wil alleen even weten welke manier hip is. Met strik of zonder strik.
Amadea
10 jaar geleden
Lekker hygiënisch, Kylian. Loop je door hondenpoep, en maak je vervolgens die veters met je vingers los en vast.....
Ik maak er dubbele strikken in als ze te lang zijn. Vier dubbel vastgeknoopte lussen. Maar ja, bij een man zal dat raar staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha, Amadea gaat zelfs voor de (buiten)zool, ik nam nog wel aan dat de binnenzool bedoeld werd. Dat zal ook wel want een buitenzool zit altijd vast waar een binnenzool nog wel eens los wil zitten. Ik maak overigens mijn veters nooit los. Als ze eenmaal op de goeie maat zitten knip ik de restjes af en blijft alles achter de lip zitten.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik zou ze gewoon normaal strikken, dat is het beste voor je voeten.
Als je ze niet strikt, zitten ze te los en ga je krampachtig doen met je voeten.

Antwoorden (1)

Ik strik mijn veters niet, ik doe ze door de laatste 'oogjes' naar binnen, zodat ze los in mijn schoen zitten, en soms leg ik er binnenin de schoen nog een knoopje in zodat ze niet te los kunnen raken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wat is de bedoeling van de afbeelding? Vraagsteller wil graag weten welke methode heden ten dage gebruikelijk is. Niet welke mogelijkheden er allemaal zijn.