Een normale trouwring is niet ho; dus is hij massief. Trouwringen zijn niet zo dik dat ze hol moeten worden gemaakt een trouwring is meestal redelijk plat.
10 jaar geleden
Omdat goud een behoorlijk zacht metaal is worden trouwringen zelden hol gemaakt; als het metaal massief is, is de kans stukken kleiner dat de ring breekt.
En dat zou alleen symbolisch al zonde zijn; een kapotte trouwring :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Nederland zijn ze massief. Ik heb een in Marokko gekocht maar die is hol, hij is vrij groot maar redelijk zacht, er zit nu wel wat deukjes in.