Hoe kom ik aan een Diabetes SOS-armband?

Ik heb al langer Diabetes en het is al 2 keer fout gegaan in het openbaar. Hierdoor ben ik gewoon naar het ziekenhuis gebracht en vonden ze daar pas dat het door mijn Diabetes kwam. Daarom wil ik een SOS-armband of ketting, maar hoe kom ik hier aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een sos armband heeft weinig zin want veel mensen gaan daar niet naar zoeken, zien het niet of weten niet wat het is. Je moet iets hebben waar duidelijk op staat dat je diabetes hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt een hanger laten graveren, een polsbandje dragen met de tekst en nog veel meer: http://www.diabetesforum.nl/index.php?topic=65772.0

Antwoorden (3)

De SOS kettingen zijn gewoon te koop bij de juwelier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SOS armband:

Verkrijgbaar in de kleuren: rood, oranje, geel, blauw, roze en groen, camouflage kleuren blauw, roze en groen.
Eenvoudig te voorzien van adresgegevens en of medische gegevens. Met een permanent marker kunt u eenvoudig uw nieuwe gsm nummer
of adres wijzigen op het kaartje. Een permanent marker verdient de voorkeur boven een ballpoint daar deze vaak gaat vlekken. Dit maakt
dit product erg aantrekkelijk. Standaard worden er 2 kaartjes meegeleverd.
Materiaal: de SOS armband is gemaakt van kwalitatief hoogwaardig materiaal en is daardoor erg sterk en kan tegen een stootje.
Verkrijgbaar in mooie moderne kleuren en designs.
De SOS armband is waterproof en is daarom zeer geschikt om mee te zwemmen.
Verkrijgbaar in de volgende afmetingen:
Small: tot 15 cm (geschikt voor kinderen van ongeveer 2 tot 9 jaar)
Medium tot 17,5 cm
Large: tot 20 cm (voor tieners en volwassenen)
fremar
10 jaar geleden
Ze zijn te koop bij de juwelier en bij de dokter/ziekenhuis kan je ze ook krijgen.