Welke vakken moet ik houden voor mode ontwerpster?

Hallo, ik moet aan het einde van dit jaar vakken laten vallen en een paket maken, voor de beroep dat ik later wil maar, ik weet niet precies wat ik moet laten vallen en wat ik moet houden. Ik mag minimaal 6 vakken en waaronder Engels& Nederlands verplicht zijn dus uiteindelijk nog 4 vakken over blijven. Maar weet iemand welke vakken ik moet houden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wiskunde, economie, natuurkunde en biologie lijken mij dan geschikte vakken. Dan leer je hoe te berekenen zowel met stoffen als in de maatschappij. Je weet over lichaamsbouw, en de invloed van materie op comfort. Eens kijken wat de mode-academie voor opleiding vraagt: diploma mbo (niveau 4), havo, vwo of gelijkwaardig diploma. Geen eisen voor vakken, dus wat dat betreft maakt het niet uit.

Ik zou in ieder geval creatieve vakken houden in je vakkenpakket en verder economie en/of boekhouden. Die laatste kunnen van pas komen wanneer je besluit een eigen bedrijf te beginnen als modeontwerpster.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100