Waar kun je vans kopen in een echte vans winkel?

Ik weet totaal niet waar ik Vans (schoenen) moet kopen, weet iemand toevallig het adres van de "Vans Official Store" in Leuven? Maar ik bedoel de èchte Vans-winkel, waar ze alleen Vans verkopen...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1K
dudemeister
10 jaar geleden
hoewel ze er leuk uitzien die Vans is de kwaliteit en levensduur van deze schoen abominabel

Het beste antwoord

heb je al gekeken op de website van Vans
hier kun je aangeven welke plaats, en wat voor winkel

zal voor official Store toch Brussel of Luik zijn

B
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
danku!

Andere antwoorden (2)

Die is er niet zelfs niet in een straal van 25 km, dichtstbijzijnde is in Antwerpen.

Op de officiële siste van Vans kun je de store locator nakijken op:

http://vans.nl/stores/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In het Outlet Center zit een officiële Vans winkel. Het Outlet Center ligt in Roermond.