van wie is deze jurk? Ik heb het etiket eruit geknipt.

Toegevoegd na 1 uur:
Ja oké lolbroek, hij is van mij, maar van wel merk of wie heeft hem ontworpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar is het etiket dan?
Misschien kun je het nog terug vinden en anders naar de winkel om het te vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar heb ik natuurlijk tot in den treure naar gezocht, weggegooid ! De jurk heb ik in Italië gekocht, dus dat wordt een beetje lastig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan is het inderdaad lastig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al op een Italiaanse modesite gekeken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet het inderdaad op een italiaans forum, hoe moeten wij dat nu weten in Nederland als je het daar gekocht hebt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan het even wat vriendelijker Pelle? Er zijn mensen die dit motief zouden kunnen herkennen, er wordt in Nederland ook kleding van Italiaanse ontwerpers verkocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom is mijn tip niet vriendelijk? Tot nu toe is er nog geen antwoord dus daarom mijn reactie. Verder: hoe duur was die jurk? Waar is de jurk gekocht? Als dat bekend is stuur je foto naar die winkel? Ga je een echt ontworpen jurk cash betalen of was het een goedkoop confectiejurkje? Als je gepind hebt kun je de naam van de winkel wel terugvinden?

Het beste antwoord

Lijkt op Save The Queen, Zit er geen ringetje rond de hals ergens?