Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je een haarkam met 2/3 linten vinden/kopen?

Voor mijn bruiloft zoek ik dus bovenstaande haarkam. Maar het is niet te vinden?! Wie kan mij helpen? Ik zoek zoiets als op de foto.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
866
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Internetsites zijn ook erg welkom! Bruiloftswinkels wilde ik sowieso nog bezoeken. Maar wilde alvast rondkijken op het internet.. Kom het alleen nergens tegen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In google haaraccesoire bruiloft intypen en je krijgt dan vele site's te zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uiteraard heb ik dat geprobeerd. Bedoelde sites waar ze ook echt dit soort dingen aanbieden ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik kan het plaatje niet zien, maar denk te weten wat je bedoeld, deze kun je bij de bruidsmodezaken vinden, dus gewoon bij een winkel waar bruidsjurken verkocht worden, daar hebben ze ook de bijpassende accessoires. Als je een beetje handig bent, kun je dit soort dingen ook zelf maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, elke haarkam (kan de foto nu wel zien) voldoet en iedereen die weet wat die met draad en naald moet doen kan er drie linten aan naaien. Je ziet ook duidelijk dat deze linten niet bij de haarkam horen, heel andere kleur!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor jullie antwoorden. Echter heeft mijn moeder het destijds wel zo gekocht in de winkel? En de fysieke winkels ga ik nog bezoeken, wilde alleen alvast inspiratie opdoen via internet. En daar ken ik het nergens vinden..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het echt niet bij elkaar passen, de linten passen wel bij de jurk maar niet bij de haarkam. Echt een andere kleur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem dit plaatje mee naar de bruidsmodezaak, daar maken ze het zo voor je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je crea! Daar had ik nog niet aan gedacht.

Andere antwoorden (1)

Waar ze alles maken voor de bruid is trouwdecoratie.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding