Weet iemand een goeie online winkel gespecialiseerd in grote maten jurken??

Goeie offline winkel mag ook, maar dan graag in Amsterdam.
Heb namelijk crisis, moet echt over 3 weken een jurk hebben.
Wel graag een beetje kwaliteit, is namelijk voor een bruiloft, ben getuige en er zullen tv opnames gemaakt worden.
Alle bekende winkels en webshops heb ik al gehad, dus hoop hier nieuwe ideeen te krijgen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier in nl is dat drama... Probeer ook in duitsland of engeland te kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Noem eens een paar goeie webshops dan. Heb er een tijdje geleden al een aantal bekeken, maar vooral in Engeland zijn er veel die of alleen met PayPall te betalen zijn of niet naar het buitenland verzenden.

Het beste antwoord

Je moet er een eindje voor reizen, maar dan heb je ook wat.
Mipau B.V. h.o. Dreamdresses
Beekstraat 67
6811DW Arnhem
The Netherlands
tel:026-4463084*

Vragen per e-mail worden binnen 24 uur beantwoord.
Neem contact op: info@dreamdresses.nl

Kijk ook eens in de bruidsmodewinkels, daar hebben ze meestal ook avondjurken en cocktailjurkjes en chiquere kleding ( eigenlijk voor de moeder van de bruid en bruidegom, maar waarom niet voor de gasten?), waar er volop zijn te vinden in Amsterdam en omgeving. Bijvoorbeeld bij:
Bruidsmode WeddingWonderland vind je in:
Bruidswinkel Almere / Markerkant 14-13b
Bruidswinkel Amsterdam / Monnickendam, Groote Noord 4
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de info. Heb deze niet gebruikt, maar vind ze toch zeer bruikbaar. Hoop dat iemand anders er misschien nog wat aan heeft.
Ben zelf naar galajurk.nl gegaan dat is de webshop van Robins uitgaansmode in Amsterdam. Daar even binnen gewipt, die hadden ruime keuze. Kon dus ook gelijk passen en de jurk wordt zelf helemaal aangepast waar dat nodig is.

Andere antwoorden (3)

Heb je al gekeken bij King Size Babes? Zij verkopen in de maten 44 t/m 58 de nieuwste mode, van merken zoals Yoek, Rimini, Samoon, Veto, Anna Scholz, en Carma Koma. Adres: Kwakersplein 1-7 ( hoek Bilderdijkstraat ) 1053 TZ Amsterdam. Laat je door hen adviseren, dan moet je wel slagen!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hebben die ook een website??
Amadea
11 jaar geleden
Ja: http://www.mateloos.nl/?fashion
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, maar das niet helemaal wat ik zoek. De vorige bestelde maar helaas niet leverbare jurk kwam bij ChezShanna.com vandaan.
Amadea
11 jaar geleden
Dat kan je toch pas weten nadat je het een en ander gepast hebt? Van alleen foto's kan jij nog niet weten wat jou goed staat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kwakzalvertje bedoelt dat die van mateloos niet duur genoeg zijn..........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel dat dat niet mijn stijl is, en ja toevallig is mijn smaak iets aan de dure kant. En ik hou van kwaliteit.. toevallig had ik de site van mateloos al eens bekeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk bij la dress, ff googlen. Kan prijzig zijn maar dan heb je ook wat! Voor de rest kan je ook bij Duitse postorderbedrijven kijken, die hebben op één of ander manier veel méér keuze in galajurken etc. Oh ja kijk ook op moonsoon uit Engeland. Die hebben soms ook grote maten en je hebt het meestal binnen drie dage thuis. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal het morgen eens gaan uitzoeken.
Ik koop zelf vaak bij STYLIGHT. Het overzicht is heel handig dus het is een goede plek om inspiratie op te doen. Ze hebben ook speciale grote maten merken in de collectie zoals Ulla Popken:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Jurkjes.nl is een grote maten categorie met daarin grote maten jurken van verschillende webshops. Ook voor minder dan 25 euro