Waar kan ik een goedkoop houten horloge kopen?

Ik wil graag een houten horloge kopen maar weet alleen niet waar.
Het liefst onder de 50 euro en het maakt niet uit van welk merk het is.
Zouden jullie mij kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Amadea
11 jaar geleden
Voor minder dan 89 euro kan ik ze niet vinden. Of het moet kinderspeelgoed betreffen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor alle reacties!
Jullie hebben me aardig geholpen.

Antwoorden (6)

via deze link kun je online houten horloges bestellen. ze kosten allemaal 89 euro.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
De goedkoopste die ik kon vinden € 24,95
staat op de site van Frank Techniek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je budget is wel erg laag voor een mooi houten horloge.
Er zijn diverse budget merken, maar je wilt toch ook iets moois? Ik heb even gekeken maar vind de WeWood horloges wel erg "standaard".

Ver buiten je budget maar wel erg mooi: http://www.horlogevanhout.nl/wood-collection/ferro-brown
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ruttie, Dbrabant vraagt iets onder de € 50,00
en niet wat wij mooi vinden.
Die ik gevonden heb zijn veel te duur, maar wel heel mooi en origineel. Het leuke vind ik dat het bandje gewoon nog van leer is en de wijzerplaat van hout. Dat zie je eigenlijk nooit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hey,

Op www.emzonline.nl staan complete houten horloges te koop voor maar 49,99. Hier krijg je dan ook een horloge box en een pin toolkit bij (dit laatste is om hem te verstellen). Heb er zelf al eentje om :D

groetjes,
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zijn online meerdere aanbieders van houten horloges, voor zowel mannen als vrouwen. De beste die ik tot nu toe heb gevonden is https://www.greenwatch.nl en heb je de optie om deze ook te laten graveren. Zelf vind ik de Timer serie het mooiste.