Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn nieuwe zwarte suede spaanse sloffen geven af op mijn beige vloerkleed ! Hoe kan ik de kleur van de sloffen fixeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Uitgaande dat de zolen van stof zijn: AZIJN; een nacht laten weten in koud water met een schep zout en een flinke scheut azijn.

Maar het kan ook zijn dat die fixatie er weer van afloopt, dus pin mij er niet op vast.

Beste lijkt mij om bij de Euroshop een paar zooltjes te kopen en die er op te lijmen.

http://www.goeievraag.nl/vraag/wetenschap/natuurkunde-scheikunde/helpt-kleren-koopt-eerst-azijn.23133
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze zojuist in een emmer met water en huishoudazijn gegooid. Morgen hoor je meer!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oei, maar Spaanse sloffen zijn toch van suède gemaakt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ze zijn van suede. Inmiddels zijn ze weer opgedroogd, dat duurde wel 2 dagen. Ze zij niet stug geworden, ruiken nog een beetje naar azijn maar geven niet meer af. Dank voor jullie tips.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze een nacht in een emmer met water en een huishoudazijn laten staan. Daarna afgespoeld met water en op laten drogen.

Andere antwoorden (1)

1xappart id was doen, worden 1 beetje hard als ze droog zijn maar na paar x dragen okay
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding