Bij welke webwinkel/online warenhuis kan ik het beste kleding (heren) kopen?

De inhoud van mijn kledingkast is echt nodig aan vervanging toe. Het probleem is alleen dat ik echt een hekel heb aan kleding kopen, vandaar dat ik het eens via een webwinkel wil proberen. Ik weet alleen niet goed waar ik moet beginnen. Ik zoek:

- Kleding voor een jongeman van 20 jaar.
- Kwaliteit/pasvorm vind ik belangrijker dan een merk.
- Bij voorkeur hebben ze ook sportkleding in het assortiment.
- Betaalbaar en retourneren moet geen probleem zijn.

Ik dacht zelf misschien aan Wehkamp.nl, maar misschien zijn er betere winkels waar ik geen weet van heb.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Antwoorden (4)

www.Bonprix.nl

Nooit te duur en als je een beetje oplet op het materiaal (katoen) heb je ook echt mooie spullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.hm.com/nl/department/MEN?override_device_detect=true
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
H&M, altijd jong en hip assortiment en niet te duur. Nadeel is dat hun levertijd erg lang is (gemiddeld een week tot twee weken).
Gratis verzending en retour!

http://www.zalando.nl/herenkleding/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lever en retourbeleid is erg goed van Zalando. Nadeel van Zalando vind ik dat het assortiment erg groot is waardoor ik moeilijk keuzes kan maken.
www.large.nl vind ik persoonlijk een hele goede.
Er zit wel veel prijzige kleding bij, maar dan heb je ook kwaliteit. ze doen totaal niet moeilijk over retour.
ik had een keer een jas die te klein was, heb hem terug gestuurd en na een paar dagen een nieuwe ontvangen in de goede maat.