Is een ski-jas ook geschikt om gewoon elke dag te dragen?

Of moet je een ski-jas echt voor het sporten houden. Is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
6.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als we een echte winter hebben, met koude wind en vorst, is het de perfecte jas om te hebben en te dragen.
als het een kwakkelwinter wordt, is een ski-jas/jack te warm en heb je een andere nodig.

Antwoorden (5)

Dat moet je helemaal zelf weten, mijn kinderen lopen in de winter bijna altijd in een ski-jas. Een baseballjack is ook erg populair om te dragen en de meesten zitten echt niet op honkbal.

Toegevoegd na 46 minuten:
Als je 's ochtends moet fietsen is een ski-jack in deze tijd van het jaar al heerlijk. 's Middags zou het te warm kunnen zijn maar dat is eigenlijk met elke winterjas het geval: 's ochtends goed warm maar 's middags te heet. Als je een tussenjas aan doet in deze tijd van het jaar is het 's ochtends te koud en 's middags lekker.

Als je met de bus naar school of werk gaat kan een ski-jack nu nog wat te warm zijn maar een ski-jack is dus wel gewoon de hele winter te dragen als je dat zelf wil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is wel lekker lijkt me als je in de vrieskou op de bus staat te wachten ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat ook NU bigmomma ;) Nu vriest het nog niet en als je nu met de bus gaat is het in ieder geval IN de bus te warm met die jas en vermoedelijk erbuiten ook nog wel en zeker op de weg terug is het te warm.
Een ski-jack is geschikt om tijdens koude dagen te dragen, voor de winter dus een prima jas, als het zonnig is, is het jack snel te warm, ligt dus aan de temperatuur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de buitentemperatuur daar laag genoeg voor is, kun je dat rustig doen. Over het algemeen zijn zijn het leuke fleurige jacks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zolang de jas zo warm is dat jij het niet koud hebt als het vriest zou ik zeggen DOEN!

Het is natuurlijk een iets wat je zelf kan bepalen of je dat wilt. Het is misschien een beetje een modieuze overweging.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je heel kouwelijk bent, echt wel hoor! Ik doe het ook in de winter :)