Topshop, New Look (ook bij V&D), Dorothy Perkins en River Island bijvoorbeeld..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op een markt is de kans groot dat je zo sweaters zult vinden, ander is zo'n zelfstandig winkeltje.

Greets,
SDFerker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal heb je dit soort sweaters bij, H&M, the sting, Mango, Zara, Vero Moda en misschien nog een paar vintage winkels. Je kan ook ,dat als je bijvoorbeeld S hebt een L kopen als je ze oversized wil.
Als het je echt "vintage" sweaters (zoals de meeste op de foto) wilt dan kan je misschien ook wel kijken in de kast van je ouders of andere familie leden, maar dan is het meestal wel oversized.