Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand enig idee waar je van die zwarte leren handschoenen kan kopen zonder vingertoppen erin?

Ik heb het over van die leren handschoenen in de kleur zwart zonder vingertoppen. De handschoen bedekt ook maar een deel van je bovenhand en niet de hele bovenhand zoals normale handschoenen dat doen. Iemand enig idee waar je die kan kopen?
Het zijn niet echt handschoenen voor de winter, meestal zie je ze bij vrouwen die motorrijden.

Toegevoegd na 44 minuten:
De handschoenen zijn niet echt om mee te motorrijden ofso maar het zijn van die hele dunne zwarte handschoentjes waarbij je een stuk van de bovenkant van je hand nog ziet. Het is niet een sporthandschoen. Meer als accessoires.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

als ze bij motoruitrusting horen, dan in de motorspeciaalzaak.
zijn het avondhandschoenene, dan in een(bruids)modezaak
(Lees meer...)
11 jaar geleden
bij large popmerchandising kan je van die handschoentjes krijgen

Toegevoegd na 6 minuten:
ik denk dat je diegene op de foto bedoelt

Toegevoegd na 1 dag:
Zien staan voor 13,99€ moet wel de verzendkosten nog bij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een goed gesorteerde krachtsportwinkel.

Of anders bijvoorbeeld hier:

http://www.gymstore.nl/harbingerfitness-fitnesshandschoenen-155-power.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij V&D en de Bijenkorf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken iemand en die had zulke handschoenen bij een carnavals zaak gekocht, ze waren dan wel niet van echt leer maar misschien heb je daar wat aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht dat ik ze laatst op lightinthebox.com had gezien, ik zou niet precies weten waar je ze zou kunnen vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding