Hoe voorkom ik dat mijn wollen harige trui afgeeft?

Ik heb een grijze wollentrui maar is best harig. Het is een spencer type dus doe ik er een donkergrijs shirt er onder maar zodra ik hem aantrek zitten de mouwen onder de haren en ook de bank..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
8.8K

Het beste antwoord

Je hebt daar een pluizentondeuse voor, reuze handig.
Ik gebruik die al jaren, en die werkt voortreffelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk daar heb ik wat aan

Andere antwoorden (4)

dat kan niet. je moet er gewoon rekening mee houden als je hem aandoet . zodat je geen pluisjes in je koffie krijgt enzo,,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets aan te doen helaas.. wol haart nu eenmaal en dat zal je blijven houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met scheermesje zacht over je trui gaan.
alle uitstekende haartjes gaan er dan af
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is niet zo veel aan te doen. Wat je kunt proberen is met een grote sticker er over heen gaan zodat de losse pluisjes eraan vast blijven plakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja, maar de volgende dag/keer heb je weer pluisjes..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zei ik ook. Er is niet zo veel aan te doen. Dat is gewoon het nadeel van wol.